

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w TWÓRCZYCH WARSZTATACH ARTYSTYCZNYCH
połączonych z FESTIWALEM ROZMAITOŚCI I SZTUKI WSZELAKIEJ!
Warsztaty realizowane są w zakresie zaspokajania potrzeb społeczności z całego obszaru “LGD Brynica to nie Granica”,
podnosząc kompetencje społeczne z różnych dziedzin działalności artystycznej.
Organizowane warsztaty będą obejmowały cykl 5 szkoleń z zakresu sztuki w tym: rzeźba, linoryt, metaloplastyka, witraż
oraz decoupage o charakterze kulturalno/wychowawczo/rozrywkowym.
Zgłoszenia uczestników przyjmowane są na podstawie prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia, przesłanej pocztą elektroniczną na adres: biuro@mgokwozniki.com do dnia 20 maja 2021 roku.
Do pobrania:


Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania,
Lokalna Grupa Działania „Brynica to nie granica”
oraz Lokalna Grupa Działania Nadarzyn-Raszyn-Michałowice
w ramach projektu współpracy „Marka Lokalna na BIS”, ogłaszają:
KONKURS „MARKA LOKALNA”
Celem konkursu jest wyłonienie grupy najlepszych produktów i usług z obszaru trzech Lokalnych Grup Działania: „Leśna Kraina Górnego Śląska”, „Brynica to nie granica” oraz Nadarzyn-Raszyn-Michałowice, które dzięki swoim walorom jakościowym i użytkowym będą kreatorem Marki Lokalnej.
Konkurs obejmuje 4 kategorie:
- produkt spożywczy,
- sztuka/rękodzieło,
- produkt użytkowy/rzemiosło,
- produkt turystyczny/rekreacyjny.
Do udziału w konkursie „Marka Lokalna” mogą przystąpić osoby indywidualne, amatorzy, profesjonaliści, grupy formalne i nieformalne oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą lub wytwarzające produkty na terenie Lokalnej Grupy Działania „Leśna Kraina Górnego Śląska”, Lokalnej Grupy Działania „Brynica to nie granica” oraz Lokalnej Grupy Działania Nadarzyn-Raszyn-Michałowice, które zapoznały się z Regulaminem Konkursu „Marka Lokalna” oraz zaakceptowały jego postanowienia.
Nagrody dla laureatów konkursu:
– Oznakowanie produktu/usługi Znakiem Promocyjnym „Marka Lokalna”,
– Szkolenie z zakresu promocji produktu lokalnego w Internecie,
– Profesjonalna sesja zdjęciowa produktowa,
– Promocja w TV, mediach społecznościowych oraz na stronie LGD,
– Prezentacja i promocja podczas „Jarmarku Marki Lokalnej”, XII Targów Produktów Regionalnych
w Zakopanem oraz innych wydarzeń organizowanych przez LGD.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu zawiera Regulamin Konkursu „Marka Lokalna” dostępny na stronach internetowych:
– www.nadarzyn-raszyn-michalowice.pl
Do pobrania na stronie internetowej: http://www.lgd-brynica.pl/
Regulamin Konkursu „Marka Lokalna” z załącznikami
Opis kategorii
Formularz zgłoszeniowy