UTW Tąpkowice – Nauczanie OnLine

Informujemy, iż wprowadzamy program online. Zatem wykłady będą raz w tygodniu, z tym że we wtorki o 16:30. Przed każdym wykładem wysyłane będą wiadomości SMS z przypomnieniem oraz LINKIEM do logowania się do spotkania.

Poniżej instrukcja logowania:

CLICKMEETING

Zalogować się można zarówno przez komputer, laptop czy telefon komórkowy. Konieczny jest dostęp do Internetu. Najlepiej zalogować się przez przeglądarkę Chrome lub Firefox.

PRZEZ KOMPUTER

KROK 1
Kliknij w LINK podany w ogłoszeniu, zapraszający na wykład UTW Akademii WSB.

KROK 2
Pojawi się ekran logowania platformy Clickmeeting Akademii WSB, na której należy wpisać:

  • Imię
  • Adres e-mail (swój lub dla osób, które go nie posiadają: utw@wsb.edu.pl )

I następnie należy kliknąć przycisk – WEJDŹ.

KROK 3
Zostaniesz już przeniesiony na okno wykładu/wydarzenia. Jeżeli wydarzenie się jeszcze nie rozpoczęło, zostaniesz o tym poinformowany komunikatem: Wydarzenie jeszcze się nie rozpoczęło. Należy poczekać. W momencie rozpoczęcia/otwarcia wirtualnej Sali – zostaniesz automatycznie do niej przeniesiony.

PRZEZ  TELEFON

KROK 1
Kliknij w LINK podany w ogłoszeniu, zapraszający na wykład UTW Akademii WSB.

KROK 2
Pojawi się ekran  proszący o wybór sposobu logowania: Przez aplikację lub przez przeglądarkę. Warto pobrać aplikację, będzie służyła już zawsze.  Jak wybierzesz opcję przez przeglądarkę zostaniesz przeniesiony na ekran logowania.

KROK 3
Pojawi się ekran logowania platformy Clickmeeting Akademii WSB, na której należy wpisać:

  • Imię
  • Adres e-mail (swój lub dla osób, które go nie posiadają: utw@wsb.edu.pl )

I następnie należy kliknąć przycisk – WEJDŹ.

KROK 4
Zostaniesz już przeniesiony na okno wykładu/wydarzenia. Jeżeli wydarzenie się jeszcze nie rozpoczęło, zostaniesz o tym poinformowany komunikatem: Wydarzenie jeszcze się nie rozpoczęło. Należy poczekać. W momencie rozpoczęcia/otwarcia wirtualnej Sali – zostaniesz automatycznie do niej przeniesiony.

ZOOM
Zoom to nowoczesne narzędzie do organizowania telekonferencji, warsztatów przez Internet, które w ostatnim czasie cieszy się ogromną popularnością. Korzysta z niego również Akademia WSB. Co jest potrzebne?

  • Komputer, laptop, tablet lub telefon
  • Stabilne połączenie z Internetem

Uwaga. Trzeba zainstalować aplikację ZOOM, szczegóły poniżej

Jak dołączyć do zajęć za pomocą komputera:

  1. Wejdź na stronęwww.zoom.us
  2. Na ciemnej belce, w prawym górnym rogu najedź kursorem na przycisk  „Resources”, po jej rozwinięciu wybierz z listy Download Zoom Client.
  3. Powinna wyświetlić się strona Download Center. Poniżej znajdziemy pozycję ZOOM CLIENT FOR MEETINGS – klikamy niebieski przycisk Download.
  4. Instalujemy program ZOOM.
  5. Po zainstalowaniu programu powinno automatycznie pokazać się okno ( jeśli nie, włącz program ), w którym klikamy w przycisk Join a Meeting.
  6. Ukaże się nam pole Enter meeting ID, w które wpisujemy ID spotkania (można je znaleźć na planie zajęć a słuchaczom studiów podyplomowych przesyłamy ID i hasło na adres e-mail) oraz  Twoje imię i nazwisko (User). Zaznaczamy okienko Remember my name, reszta okienek pozostaje odznaczona. Po uzupełnieniu pól klikamyJoin.
  7. (Tylko za pierwszym razem) Kliknij „I Agree” z warunkami.
  8. Brawo! Właśnie dołączyłeś/aś do spotkania. Program poprosi o zezwolenie dołączenia Audio i Video. Prosimy kliknąć Join with Computer Audio lub Video w zależności od prośby oraz zaznaczenie okienka: Automatically join audio…

Jak dołączyć do zajęć za pomocą tableta lub telefonu:

  1. Wejdź w App Store lub Sklep Google Play i pobierz aplikację ZOOM Cloud Meetings.

2.Otwórz aplikację ZOOM. Po włączeniu kliknij Join a Meeting. W polu Meeting ID wpisz ID spotkania, (można je znaleźć na planie zajęć a słuchaczom studiów podyplomowych przesyłamy ID i hasło na adres e-mail)k  podaj swoje imię i nazwisko ,  a następnie kliknij Join.

  1. Na ekranie pokaże się widok poczekalni. Czekaj aż lektor wejdzie do spotkania i zaakceptuje Twoje połączenie. Po akceptacji naciśnij Call using Internet Audio.
  2. Upewnij się, że masz włączoną kamerę (nie jest obowiązkowe) i mikrofon. W dolnej belce znajdują się ikony mikrofonu i kamery. Obydwie ikony nie powinny być czerwone.
  3. Od teraz jesteś UCZESTNIKIEM 🙂

W razie pytań – proszę o kontakt z Biurem UTW AWSB.

Biuro UTW AWSB
tel. 32 295 93 93
kom. 609158566